Технічні вимоги до рекламних макетів:

Bсі елементи мають бути в кольоровій моделі CMYK. Елементи в будь-якій іншій моделі та плашечні кольори можуть бути конвертовані в CMYK редакцією. При цьому відповідальність за наслідки конвертування несе рекламодавець;

Загальний відсоток фарб не може перевищувати 327%;

Растрові зображення приймаються в форматі TIFF з роздільною здатністю 300 dpi (у реальному розмірі) без додаткових каналів, всі шари мають бути об’єднані;

Bекторні зображення повинні бути підготовлені у програмі Adobe Illustrator до версії CS6, тексти переведені в криві а ефекти тіни, прозорості, свічіння та ін. переведені в растр (300 dpi CMYK);

Відстань від краю макета до значимих елементів та тексту повинна бути не менше 10 мм;

Макети, виготовлені в CorelDraw, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint,...),
QuarkXPress, Freehand не приймаються!!!
Будь ласка, не використайте буфер обміну (clipboard) для імпорту елементів в макет!

Структура полос:

Стандартні розміри рекламних макетів:

* Розміри макетів з урахуванням 2 мм під обріз з кожної сторони


До макетів потрібно додавати прев’ю;

За умови недотримання вищеперелічених вимог претензії щодо якості макетів, які вийшли в друк, прийматися не будуть;

Кольоровий профіль типографії можна скачати у розділі «файли»